søndag 1. februar 2015

Putedilla?

Jeg kan ikke si at jeg personlig har putedilla, men noen puter har jeg. Nå har jeg byttet ut noen av de minst 10 år gamle putene mine og vips så har det skjedd en liten fornyelse i heimen. 
En fornyelse som ikke koster alt for mye og ikke tar mye tid.

Her en liten samling av hvilke puter som finnes i butikkene (og i interiørmagasinene) for tiden:
DOT pute fra HAY. Kreativ Interiør på Hamar har et bra utvalg.
Kelimputer fra Ferm Living.
Puter i bomull fra Ferm Living



Puter fra IKEA som har et kjempeutvalg til en veldig grei pris. Se hele utvalget her. 

Puter i sauskinn fra svenske Shepherd.
Puter med naturmotiv fra By Nord. Se hele puteutvalget deres her.



2 kommentarer:

Huldra sa...

Puter er en quick-fix til å endre et uttrykk i en bolig. Jeg som har daybed som sofa, må nok innrømme at jeg har veldig så putedilla. Nå skal jeg jammen meg rusle inn og se om Ellos har noe spennende å tilby på den siden. Takker for fine glimt og tips :)

m o p p e g u r i sa...

Det finnes så mye å velge i av puter så her er det mer bloggestoff hvis en vil. Lykke til på putejakt!