fredag 27. februar 2015

Sparken. Benk fra ygg & lyng

ygg & lyng er et norsk designfirma / produsent som lager produkter inspirert av norsk natur. Produkter som er designet og produsert for å vare i generasjoner. Jeg har tidligere skrevet om produktene deres i innlegget "Stubben inn i stua" som du kan lese her.
Bilde fra ygg & lyng
Denne gangen vil jeg vise benken "Sparken". Sparken er fin ved spisebordet eller i en gang eller andre steder en har behov for en benk. Ikke vanskelig å se hvor inspirasjonen er kommet fra. Morsom.

Jeg mener å ha sett nesten samme benk på Ikea en gang, men finner den ikke igjen i deres vareutvalg i dag. Det er mulig at jeg har  drømt. Send meg gjerne tips hvis noen av dere har hatt den samme drømmen.

I innlandet ser det ut til at det er Kreativ Interiør og Palma AS på Hamar som er forhandlere av produkter fra ygg & lyng.

Ingen kommentarer: