torsdag 26. mai 2011

Sykkel-lykke

Når jeg er ute og kjører på Ringsakers mange (sykkel) veier, møter jeg flere syklister av begge kjønn, i alle aldre og fasonger, enn noen gang før. I fjor syklet jeg også mange mil og debuterte i "Jentetråkket", Hamar - Oslo på tiden 5 timer og 27 minutter. I år skulle jeg sykle fortere. Nå har jeg ikke kunne trene på den måten i år og jeg må stå over løpet. Men helt siden asfalten kom tilsyne på veiene har jeg tenkt at her kan jeg sykle, denne turen må jeg ta, her er det en lang oppoverbakke, her er det fint landskap osv., osv. For å sitte på sykkelen og kjenne vinden, og både slite oppover og suse bortover og nedover, er lykke.
Ren lykke.

Bare se på denne gjengen...
Bilde fra http://www.kondis.no/
Eller denne jenta;
lykkelig og med krefter igjen etter 13 mil sykkel-lykke sammen med hundrevis av andre lykkelige sykkel-jenter fra Hamar til Oslo. Neste år er jeg der igjen !



Nyt sykkelsesongen - den er nå!


Ingen kommentarer: