tirsdag 5. mars 2013

m o p p e g u r i og hennes mopp

Ikke alle vet hvorfor bloggen min heter m o p p e g u r i, men nå kommer avsløringen!
Når jeg laget bloggen hadde jeg ingen klar formening om hvordan den skulle bli og hva jeg skulle skrive om. Så å bestemme et navn som beskrev bloggens innhold, var vanskelig på det tidspunktet. m o p p e g u r i var såpass sært og sjeldent, at slik ble det. Et navn måtte bloggen ha.

De som kjenner meg vet at jeg har et helt spesielt forhold til det å moppe. Jeg elsker moppen min og svinger den titt og ofte.  m o p p e g u r i  er altså et navn på meg, like mye som det er navn på en blogg.
Jeg kan heller ikke bruke hvilken som helst mopp. Det må være moppen fra finske SINI. 




SINI-systemet inneholder mye utstyr både til tørr- og våtmopping, vindusvask m.m.
Og den er sååå lett å danse med! Til sammenligning holder moppesystemet til f.eks. JIF ikke mål.

Dette kan jo være et tips til dere som synes det er vanskelig å fjerne matrester fra kjøkkengulvet og som jeg skrev om i innleggene "Ryddighet - en tidsstyv" og "Hva er det som gjør at du ikke rydder?"

"Med SINI-systemet går rengjøringen som en lek!!"

Utstyret får du kjøpt på nett og i butikk hos: https://hegdehaugen.no/

Ingen kommentarer: