lørdag 3. desember 2016

RÅ - Organic Skincare


På CC Gjøvik finnes en såkalt konsept-butikk (og som visstnok har vært der siden mai-2015) med norske hudpleie, kosmetikk og hårprodukter som er utviklet med tanke på sensitiv og allergiplaget hud.

Deres filosofi er å produsere 1. klasses hudpleieprodukter, uten innhold av syntetiske og naturlige irritanter. Kilde: RÅ Organic Skincare
Dette liker vi. Uten farlige og allergifremmende stoffer. Les mer om det på nettsiden deres som du finner her.

Jeg prøver ut saltsjampoen FAVN.

Når jeg forsto hvordan man skal få den til å skumme, er sjampoen super. Og det er deilig å vite at den er "Økologisk og hudvennlig konserveringssystem, 100 % naturlig. Sjampoen inneholder ingen sulfater. Vegansk." 
Alt dette i følge deres nettside.

I rene konseptbutikker får en i tillegg til en god eksponering av hele konseptet, mye informasjon om produktene. Det er dette de selger og det er dette de er gode på. 
Og nettopp det fikk jeg bekreftet ved mitt lille besøk. Jeg lot meg overbevise vertfall.

Jeg fant ingen gode bilder av butikken, men du finner den i andre etasje på CC Gjøvik.

Du finner også en oversikt over alle RÅ Organic Skincare-forhandlere her
I Innlandet er det foreløpig bare på Gjøvik du finner produktene. 

Ingen kommentarer: