mandag 2. desember 2013

Lysestaker fra Kähler Design

Når jeg jobber med å finne bloggstoff, dukker det gjerne opp andre ting jeg får lyst til å blogge om. 
Jeg har jo sett de før. I butikker. Og noen ganger tar det litt tid før jeg ser hvor fine produktene er. Det har ofte noe med hvordan tingene er satt sammen, hvordan de blir presentert. Og disse må stå i grupper. Det er det ingen tvil om. Med gruppe mener jeg minimum 3 stk. En og en blir bare puslete.

Så her de;Lysestaker til jul og ellers fra Kähler Design.

En serie heter Avento og er inspiret av granskogen. Finnes i hvitt og grønt.  Noe å begynne å samle på? Ønske deg til jul?
 

En annen serie heter Cono og er inspirert av kongler.
Veldig fine. I innlandet får du kjøpt disse hos Libertine på Lillehammer, hos Husfliden på Hamar og hos Prydkunst på Gjøvik.

Ingen kommentarer: