søndag 9. desember 2012

Galleriet på Festiviten - Lena

Det siste tilskuddet til interiør/opplevelses-markedet rundt Mjøsa ble avlagt en visitt i dag.
Stedet er Lena og lokalet er Festiviteten. Der svigerfar gikk på danseskole i sin barndom. På vestsiden av Mjøsa. Hverken den gærne eller den riktige siden. Der er jeg helt nøytral faktisk.

På Galleriet i dette gamle, ærverdige festlokalet ønsker Team Teten deg velkommen til en anderledes butikk, galleri og bruktbutikk.
Bilde tatt med mobil. Juletreet var hvitt og vakkert.
Der finner du designduppeditter fra for eksempel Normann Copenhagen, sammen med gamle møkkagreip, møbler og metervis med bøker. Og hvite lys selvfølgelig. Det må til.
Flag Candle Holder og Dust Pan fra Normann Copenhagen
Sammen med en gammel stol, saueskinn, pledd, puter og hvite lys.
Bilde tatt med mobil. Jeg endte opp med å ta med meg en pute i saueskinn. Den grå.
Galleriet byr også på kunst. Bilder og skulpturer som en av eierne står for selv. Navnet på kunstner/eier står ikke nevnt på deres facebookside og siden jeg ikke er så lokalkjent, har jeg ikke navnet hennes. Men det kan kanskje noen av leserne hjelp meg med?
Festiviteten har egen facebook side som du finner her. Der finner du åpningstider og flere bilder. 

I skumringen mellom klokken 15.00 og 16.00 i dag, var det mørkt. Også innendørs. Jeg kommer tilbake når vårlyset er på sitt beste. Med fotoapparat.

God førjulstid til Galleriet på Festiviteten og lykke til med nyetableringen!

Ingen kommentarer: