torsdag 16. april 2015

Fargerike sykkelklær til jenter

Sykkelsesongen har startet og noen av oss sjekker utstyr og klær. Jeg har ikke syklet i så mange år, så sykkeltutstyret bygges opp år for år. 
Det jeg vet jeg trenger er lange sokker og noen passe tykke sykkelhansker. Det jeg kanskje mer har lyst på enn trenger, er en ny vindjakke og sykkeltrøye til å skifte på med.

Jeg har noen krav til jakke og trøye og det er den skal være lang nok bak, de skal ha lommer på rygg og må ha farger som gjør at jeg synes på veien. Det er nemlig veldig viktig. 
Og jeg leter og leter i butikker (litt tidlig ennå?) og på norske nettbutikker. 
Jeg synes utvalget er elendig. To jentetrøyer å velge mellom?

Da må jeg vende søket ut av landet. Jeg googlet på engelsk og fant disse spreke plaggene på eBay.


                              





Trøyene under er fra Team Estrogen, USA



Det finnes fargerike sykkelklær til jenter! Noen som vil importere eller skal vi bestille fra USA?

Ingen kommentarer: