søndag 5. januar 2014

Julekortoppbevaring

Noe av det jeg bruker tid på før jul er å sende og skrive julekort. Ca. 40 stk. Det blir færre med årene. Sikkert fordi noen hører vi aldri i fra og går det 10 år med ensidig julekortforsendelse, så mister selv jeg motivasjonen. Julekortene jeg sender har ulikt innhold. De vi treffer gjennom året får et foto av de to vakre døtrene våre, med en julehilsen. Andre som vi ikke ser så ofte, får fotoet sammen med et lite masseprodusert julebrev. Julebrevene som mange liker å latterlig-gjøre som uinteressante og upersonlige. Nå elsker jeg både å få og sende julekort, så jeg fortsetter en stund til.

Siden dette er så kjært for meg bør jeg egentlig ta vare på kortene og brevene jeg får. Jeg tror at jeg i en eller annen eske har mange årganger liggende. Deler derfor et tips som er en enkel måte å oppbevare julekortene år for år.

Kildene for ideen og bildene er hhv nettstedene  Little Bit Funky og  Ali.
God opprydding!

Ingen kommentarer: