lørdag 10. august 2013

Hackit

Hackit er dingsen jeg ikke visste at jeg hadde savnet før i går da jeg stekte mye kjøttdeig til en stor porsjon moussaka. Det startet i går med at en kollega (takk Laila) snakket om et redskap som var helt genial og uunnværlig. Senere på dagen, i kjøttdeigdisken på OBS, lå den. Kr. 99,00. Jo, den tar jeg med meg og prøver.
  
Hackit er et norsk produkt. Ideen fikk Vegard Ertvåg etter å ha opplevd sin mors iherdige jobbing med å få kjøttdeigen så finkornet som mulig til pizzaen hun lagde. Selv gikk han på seg gnagsår på leting etter et redskap som kunne gjøre denne jobben enklere. Han fant ingenting i norske butikker. 
Sammen med kokken Erling Sundal og industridesigneren Hans Kotthaus i CCD AS har han utviklet Hackit
Se videoen som viser Hackit i bruk:
http://www.youtube.com/watch?v=07SfIL8ZY4E

Hackit får du kjøpt hos COOP, Jernia, Rema1000 og LUDO Store
Alle bilder er fra nettstedet www.hackit.no

Prøv den! Hack i vei! Jeg istemmer at den er uunnværlig, selv om jeg ikke visste det før i går kveld. Det er sånn det er med gode produkter.

Ingen kommentarer: