torsdag 4. august 2011

Bloggepause

Juli er feriemåneden og blogging på  m o p p e g u r i  sto ikke på programmet. Først var familien i Kina og tiden der ble såvisst ikke brukt til  m o p p e g u r i. 

Siste feriehelgen min var vi voksne i familien sammen med et vennepar på en liten sykkeltur til Tingnes. Der brakk  m o p p e g u r i  armen da hun ikke greide å løse ut sykkelskoen av pedalen. Utrolig klønete og utrolig vondt. Det endte med operasjon og sykemelding.

Men så kom neste helg som startet med fredagen 22. juli 2011. En dag og noen døgn fulgte med vantro, sjokk og sorg og som på mange måter preger meg ennå. Siden jeg ikke er en blogger som skriver om personlige ting, finner ikke det vanlige bloggestoffet mitt noen vei (foreløpig) gjennom den tilstanden som jeg, og sikkert mange med meg, fremdeles befinner meg i. Dette, sammen med kun èn brukbar hånd, gjør at det blir en ekstra lang bloggepause.

Jeg bruker tiden til å samle bloggestoff på hard-disken og kommer sterkere tilbake. 

Ta godt vare på resten av sommeren !

Ingen kommentarer: