søndag 7. april 2013

Lekestue

Jeg er ikke der i livet at jeg skal bygge lekestue. Selv om mine døtre nok har drømt om en lekestue da de var mindre, anser jeg det som litt sent nå når de er 15 og 17. Men en lekestue i en viss størrelse kan også fungere som et ekstra soverom/gjesterom. Eller som et arbeidsrom for de som trenger å trekke seg litt unna for å få arbeidsro.
Jeg har vært på nettet og funnet noen eksempler på moderne lekestuer.

Anneks/lekestue på 15 kvm fra Sommerbutikken.

Architectural Playhouses in home furnishings architecture  Category

Architectural Playhouses in home furnishings architecture  Category

Architectural Playhouses in home furnishings architecture  Category
Alle bildene over er funnet på nettsiden Design Milk

Kilde for dette bildet er nettstedet Inhabitat
Tegning på denne finner du her


"Lekstuga" fra svenske Minihusen



Ingen kommentarer: