lørdag 12. januar 2019

Oppvasksett - enda en ting du ikke vet at du trenger

Jeg viser til forrige blogginnlegg om min sjeldne "egg lifter" (innlegget finner du her) og presenterer herved et lite utvalg av enda en kjøkken-gadget du kanskje ikke visste at du trengte.

Jeg snakker om en duppedings som du kan ha oppvaskbørsten, oppvaskmiddelet og kjøkkenkluten på. 

Jeg har en Caddy Tower fra Joseph Joseph og er veldig glad i den.
Bilde: m o p p e g u r i
Den finnes i flere varianter og fås i fargene grønn/hvit og grå. Akkurat den jeg har og som vises på bilde, finner jeg ikke lenger. Sjekk nettsiden for nærmere produktinformasjon.

Rosendahl har en enkel variant i børstet stål som de kaller "Tørkestativ"
ZONE har kalt sine liknende produkter for oppvasksett. De har flere varianter, her ser du èn:

Koziol sitt produkt har de kalt "PARK IT, Sinkside Organizer" . Den er fin i både form og farge og finnes i flere farger. Sjekk nettsiden her.
Danske Stelton har en veldig fin serie med praktiske kjøkkenredskaper som heter RIG - TIG. Og de har også selvsagt en "Sink-Caddy".

Trenger du å organisere / ha et sted å plassere oppvaskbørsten, oppvaskmiddelet og kjøkkenkluten så behøver du altså ikke tenke ut løsninger selv. 
Noen designere og produsenter har gjort det før deg.

Bilder er lånt fra produsentenes nettsider.




Ingen kommentarer: