torsdag 9. mai 2013

50.000 sidevisninger


   m o p p e g u r i

      betongglad bloggeberte fra innlandet


I går viste statistikken at det tippet over 50.000 sidevisninger på m o p p e g u r i.
Et aldri så lite jubileum.
De 50.000 visningene er ikke unike lesere selvfølgelig. Mange har sikkert vært innom bloggen flere ganger. Jeg håper jo det. At det er noe faste lesere av dere.

Her er en oversikt over de mest brukte søkeordene:
vedstativ, moppeguri, utepeis, vedstabling, postkasse, betong tapet, utekjøkken og skaugumbestikk.

De to mest leste innleggene siden oppstarten er Vedstativ og Utepeis.

m o p p e g u r i  får fleste lesere fra Google. Ingen stor overraskelse egentlig. 
I og med at jeg deler alle innlegg på min facebookprofil, kommer også mange lesere derfra.

Statistikken på bloggen gjør at jeg kan følge med på alle slike ting. Hvor mange sidevisninger har det vært i dag? Hvilke innlegg har de vært innom?

Plutselig er det et eldre innlegg som f.eks. Èn lang sofa som ligger på topp over ukens mest leste innlegg. Har noen andre der ute i den virtuelle verden linket opp mot dette innlegget? Hvorfor blir dette innlegget plutselig så poppis?

m o p p e g u r i  har også helt nylig blitt medlem av Norske Interiørblogger, NIB og noen nye lesere kommer derfra. 
m o p p e g u r i  er plassert i HVERDAG-kategorien sammen med mange lykkebloggere. 
Ta en titt på NIB sine sider. Finner du  m o p p e g u r i  der?   

Det er morsomt med blogg, ellers hadde jeg ikke holdt på i snart 2,5 år. 
Anbefales hvis du har noe på hjertet!

Ingen kommentarer: