fredag 23. september 2011

Vedstativ

Nå må veden inn i hus snart og vedstativer til veden er både dekorativt og praktisk. Disse enkle stativene kan du en i nærområdet til å sveise sammen for deg, eller du kan kjøpe de i nettbutikken til Lune Hjem .

Disse stativene fra svenske Røshults kan brukes til mer enn ved. Og tidsskrifter til et helt stativ? Jo, det kan jeg greie. Men å fylle et stativ med vinflasker? Nei, til det kjøper jeg inn for lite vin for sjelden.  
 
 

 Se oversikten over forhandlere her.


4 kommentarer:

hildeg sa...

Her er det jo et eget rom i den digre, oppmurte peisen som skal være til å stable ved i. Men blir det brukt? Nix. Veden ligger og slenger i en diger kobberkjel - eller enda verre: i plastposer, før den blir fyrt med... fyogfy

Elin Evensen sa...

Nei, men du og du.. Ved skal brukes den, men jeg syns den er dekorativ før den brennes også. Her har vi ikke ved i stabler, annet enn ute. Veden slenger i gummitønner her.

Anne (Moseplassen) sa...

Så flink du er til å finne frem spennende ting! Dette var i stor grad min smak :) Vi bygger ny peis nå, tror det blir vednisje under, men om ikke så skal jeg jammen se på en av disse.

Elin Evensen sa...

Takk for det. Del gjerne videre. Ønsker flere lesere med interesse for fin form og god funksjon.